pondelok 15. mája 2017

Ako trávime čas? Plníme ho efektívne, keď snívame o niečom? Hodnota seba samého svoje prirodzené "ja"

Ako som trávil čas 

Tak ako by som mohol tráviť, trávil som za elektronikou ako ostatné mládeže a prišlo jedného dňa, kedy sa to zmenilo, reálne neviem ako sa to stalo. Reálne to bol pre mňa malí zázrak uvedomiť si, kto vlastne v skutočnosti som a čo znamenám pre okolie a pre seba. Reálne okolie mi nedávalo veľkú nádej ani šancu, lebo si mysleli že na to nemám. Ale skutočnosť je to čo vnímaš ty. Ako myslíš tak si i keď si najmenší môžeš byť veľkým. Zober si príklad vôňa kvetu, ktorá sa tvojmu okoliu nepáči, ale tebe sa páči myslíš, že prestane dávať vôňu alebo prestane kvitnúť. Odpoveď už asi poznáš. Uvedom si akú máš hodnotu. 

Aj ja som bol odradený od písania tohto blogu, popravde je to pravda. Závidel som druhým, aké majú autá, aké oblečenie, akých majú priateľov... I keď som došiel na to, že majú lož pred očami a nevidia ju, sú krátkozraký a nevidia dopredu ľahko môžu spadnúť a zraniť sa. Bol som frustrovaný z toho ako sa mi nedarí, a z toho ako som sa cítil. Viete závisť je ako jed. Jed, ktorý ťa utápal a zožieral a žeravé železo vo tvojom vnútri, ale pochopil som že to nie je pre môj život vôbec dobré. A tak som zmenil svoje zmýšľanie. Tým, že som niekoho poznal a poznal som môjho spasiteľa a Pána Ježiša Krista. 


Môžeš si to vysvetliť aj takto:

Ľudské telo je veľmi zložité a plné častí a funkcií. Ruka pomáha držať, oko vidí, ucho počuje a podobne. Keby ucho závidelo oku že vidí. Bolo by to zdravé? Nie. Na ruke je prsteň a oko by nechcelo vidieť len ten prsteň ale chcelo by ho nosiť ako ruka, potom by to ako bolo? No nie dobré, lebo každý má svoj plán a každá končatina má svoju funkciu. Nemohlo by to byť naopak keď všetko má nejakú funkciu a nemohla by ruka nosiť topánku a oko nosiť prsteň. Ako by to vypadalo? No nie dobre.






Na zlepšenie mojich príspevkov píšte pripomienky a nápady na emailovú adresu alebo do komentárov.


Email:
radioamensk@gmail.com

Dejepis

Čo je to a v čom nám pomáha, práve o tom bude dnešní článok, ktorý si môžete prečítať práve teraz a vedieť viac zaujímať sa o záľuby a budov...